, ,

Panourile Publicitare Sunt Înlocuite Cu Peisajele Pe Care Le Blochează

Panourile Publicitare Sunt Înlocuite Cu Peisajele Pe Care Le Blochează

Billboards Are Being Replaced With The Landscapes They're Blocking
Panourile Publicitare Sunt Înlocuite Cu Peisajele Pe Care Le Blochează

Panourile publicitare sunt menite să ne atragă atenția și să ne vândă ceva. Și ce produs este mai bun decât peisajele pe lângă care trecem zilnic și nu le luăm în serios. Acest proiect, Visible Distance / Second Sight este rezultatul muncii lui Jennifer Bolande pentru DesertX. Este localizată de-a lungul Gene Autry Trail în apropiere de Vista Chino (33°50’41.70”N 116°30’21.02”W), și chiar dacă sunt amplasate temporar, au un mesaj foarte puternic.

Aceste panouri publicitare consecutive sunt aliniate și amplasate într-un asemenea mod încât arată peisajul pe care îl blochează. fiecare fotografie este strategic amplasata, pentru a se camufla în peisaj. Deși probabil nu par ca fiind ceva extraordinar, aceste panouri vor atrage cu siguranță atenția către ele și odată văzute, atenția oamenilor va fi mutată către peisajul din spatele acestora. Pentru oamenii care trec zilnic prin zonă, acest lucru este deosebit de important deoarece le oferă o șansă să vadă ceea ce a fost întotdeauna acolo dar nu i-au oferit atenție.

Tehnica utilizării multiplelor panouri publicitare pentru a transmite un mesaj se numește Buma-Shave, denumire dată după compania producătoare de spumă pentru bărbierit, care a folosit pentru prima dată această strategie. Panourile au fost expuse între 25 și 30 Aprilie 2017, printre multe altele de-a lungul Coachella Valley. Deșertul din zonă va deveni o imensă expoziție pentru tot felul de artiști care vor aduce în lumină diferite forme și mărimi, problemele și frumusețile pe care zona le are de oferit. Aceste opere de artă vor fi localizate atât în interior cât și în exterior, fiind disponibile în mod gratuit vizitatorilor care doresc să le vadă.

(Source)