, ,

IKEA A Avut Reacția Perfectă La Apariția Acestei Genți De Peste 2.000 $

IKEA A Avut Reacția Perfectă La Apariția Acestei Genți De Peste 2.000 $

IKEA Had A Great Reaction After This Other ,145 Handbag Came Out
IKEA A Avut Reacția Perfectă La Apariția Acestei Genți De Peste 2.000 $

IKEA A Avut Reacția Perfectă după ce casa de modă franțuzească Balenciaga a scos pe piață o geantă extrem de asemănătoare cu bine cunoscuta sacoșă albastra de la IKEA. Printre alte lucruri, de departe cea mai mare diferență între cele două obiecte este prețul. În timp ce produsul Balenciaga are un preț de aproximativ 2.145 dolari, originalul de la IKEA costă 99 de cenți.

Cu aceste detalii în minte, IKEA, cu ajutorul agenției de publicitate Acne, au reușit să își promoveze propria sacoșă în cel mai comic mod posibil. Acest lucru a fost posibil prin evidențierea diferențelor dintre cele două sacoșe. Iată ce spune reclama:

Cum poți identifica o sacoșă originală:
1) Scutur-o. Dacă foșnește, este produsul original.
2) Multifuncțională. Poate transporta echipament de hochei, cărămizi, chiar și apă.
3) Atunc-o în mizerie. O Frakta adevărată se spală foarte ușor cu furtunul de grădină atunci când este murdară.
4) Impăturește-o. Poți să o împăturești la dimensiunea aproximativă a unui portofel? dacă răspunsul este da, felicitări.
5) Privește înăuntru. Produsul original are o etichetă IKEA autentică.
6) Prețul. Doar 0.99 dolari.

Johan Holmgren, directorul creativ de la Acne, explică cum au venit cu acest răspuns.

“Am vrut sa acționez rapid, așa că l-am sunat pe Morten Kjaer de la Creative Hub. Acestuia i-a surâs ideea. În ziua după ce a fost lansată sacoșa Balenciaga, i-am spus, ‘Vom avea partea creativă gata în două ore’.’ Am mers după aceea la unul dintre fotografii noștri de fashion, Anders Kylberg, și am fotografiat sacoșa în studio, în același stil și iluminare precum sacoșa Balenciaga. În aceeași zi, am trimis proiectul către toate piețele.

Balenciaga nu a confirmat sau negat deocamdată dacă geanta lor este un fel de tribut pentru IKEA. Holmgren numește mișcarea Balenciaga „neașteptată și genială. Mi-a plăcut flirtul. Și m-am gândit, de ce să nu flirtăm înapoi? Și am făcut-o.”

Între timp, un reprezentant al IKEA a declarat pentru Today: „Suntem flatați că geanta Balenciaga se aseamănă cu sacoșa albastră, emblematică și sustenabilă de 99 cenți. Nimic nu poate depăși versatilitatea unei sacoșe mari și albastre!”

(Sursă)